
Het Inventflow Service Center vormt een gebruiksvriendelijke, online tool waarin alle pompen worden opgenomen. Het bedrijf voegt er nu ook trillingsmetingen aan toe en noemt dat Service Center 4.0.
Service Center
Sensoren monitoren de pompprestaties continu. Daarmee controleert de gebruiker zijn gehele productieproces met de actuele status van alle pompen op locatieniveau. Bovendien biedt het de gelegenheid een preventief onderhoudsregime op te zetten.
Door in te zoomen op product-item-niveau, biedt het Service Center een volledig inzicht in het geselecteerde product. Inclusief historie, productfoto’s ter verificatie en de mogelijkheid 24/7 direct te communiceren met de leverancier.
Team
Steven (rechts) en Jasper (links) vormen het Inventflow Service Center team. Ze inventariseren, optimaliseren en voegen nieuwe functies toe aan het Service Center. Zoals het selecteren van de pompstatus. Daarmee kan een gebruiker cruciale pompen binnen een productieproces aangeven. Voor de leverancier een sein welke pomponderdelen zeker op voorraad moeten liggen. Maar hier kan ook worden aangegeven welke pompen buiten gebruik/in revisie zijn. Die gegevens bieden vervolgens weer lange tijd inzicht in de historie van iedere pomp.