
Op vrijdag 9 september 2022 start Stem-IMC weer met het Stemmingscafé. Na de zomerstop en succesvolle workshops op Technishow/ESEF kunt u ook op een laagdrempelige manier kennis maken met het fenomeen marketing. Van 13.30-14.30 netwerken marketingdeskundige en -functionarissen bij B2B-bedrijven wekelijks met elkaar. Vaak ook met een inleidende gast. Marketing geen prioriteit voor u? Hier krijgt u simpele handvatten aangereikt.
Wekelijks Stemmingscafé
Eigenlijk uit coronanoodzaak geboren, maar inmiddels niet meer weg te denken. De online VrijMiBo in marketingland.
Op 9 september 2022 discussieert Dr. Raymond Loohuis met de bezoekers van het café over de Customer Experience in technische B2B. Wat ervaren klanten nu precies voorafgaand, tijdens en na aankoop en gebruik van goederen of diensten? Het besef bij bedrijven over het belang van een goede Customer Experience (CX) groeit. Dus u wilt er zeker meer over weten.
Wetenschappelijk onderbouwd
Het onderwerp laat ook de wetenschap niet onberoerd. Het aantal publicaties stijgt. Recent voegden twee bekenden van STEM-imc hier een als ‘outstanding paper’ gehonoreerde publicatie aan toe. Raymond Loohuis is een van hen.
Op basis van een conceptuele raamwerk en de bevindingen van dit artikel gaan hij tijdens dit STEMmingscafeé in op de implicaties van de bevindingen voor (technische) B2B bedrijven bij het verbeteren van de klantbeleving.
Maar ook gaat hij in op een verrassende paradox die tevens een risico met zich meebrengt. Waarom dat zo is? Kom dat ontdekken tijdens dit STEMmingscafé!
Plantmanager Van Wijhe
Op vrijdag 16 september zoomt Stem-IMC meer in op de praktijk met Paul Karrenbeld. De voor de titel Plantmanager van het Jaar 2022 genomineerde Paul won niet maar hij deelt graag zijn ervaring met anderen van zijn prestaties bij Royal van Wijhe Verf bv.
Hij deelt zijn ervaringen met innovatie, duurzaamheid en business development in beursgenoteerde en familiebedrijven. Want wat maakt familiebedrijven anders bij business development?
Onderscheiden familiebedrijven zich door hun bijzondere karakter van de concurrentie? Of ligt het aan anders positioneren en de intrinsieke motivatie van de topmanager die alles bepalend is? Of ………. je komt er meer over te weten tijdens dit STEMmingscafé.