Nieuws

Hoe denkt u over marketing in B2B

Hoe denkt u over marketing

Marketing staat niet heel prominent op de to-do-lijst bij B2B-bedrijven. Maar recent onderzoek wijst uit dat productkwaliteit en rationaliteit wel hoog scoren in het aankoopproces in technische B2B. Uit hetzelfde onderzoek blijkt ook dat het in B2B om veel meer gaat dan de kwaliteit en de beschikbaarheid van producten en diensten.

Marketing

Alle reden voor STEM Industrial Marketing Community (STEM-imc) om meer te weten te komen over de belevingswereld in de maakindustrie over het onderwerp marketing. Want als we daar meer over weten, dan begrijpen we ook hoe we mensen in de maakindustrie beter bij hun marketingactiviteiten kunnen helpen.

Voor zijn master thesis doet Stijn Wiederholt  (Universiteit Twente) in opdracht van STEM-imc onderzoek in de maakindustrie. Daarin draait het om de beleving rondom marketing in de maakindustrie en trends en topics die managers in de techniek daarover interesseren.

Onderzoek

Stijn vraagt een paar minuten van uw tijd om hem aan informatie te helpen. Daarmee kan hij u en andere B2B-bedrijven weer verder helpen.

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd.

Deze site gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.