De kern van contentmarketing is het aanbieden van relevante informatie, via het juiste kanaal en voor het juiste publiek op het juiste moment. De keuzes die je maakt over hoe je dat doet, vormen je contentstrategie.
Workshop
Scoren met contentmarketing vraagt om een nieuwe manier van denken en nieuwe vaardigheden. Een startpunt om meer over die nieuwe vaardigheden te leren, is het volgen van een workshop. FHI organiseert op 24 september a.s. een workshop Contentmarketing SEO/SEA waarmee deelnemers online vindbaarheid van hun bedrijf kunnen vergroten.
SEO/SEA
De workshop geeft onder andere antwoord op de vraagstukken: Hoe onderscheiden je jezelf online van de concurrent; Waar vind ik mijn klanten; Wat voegt de inzet van social/ online media toe aan mijn bedrijfsstrategie; Wat is SEO en SEA en hoe werkt het en Hoe geef ik praktisch uitvoering aan de contentstrategie?
Met praktische en toepasselijke voorbeelden, tips en tricks is de insteek van de workshop hands-on. Na afloop van de workshop beschikt de deelnemer over basiskennis zodat hij/zij direct na het volgen van de workshop met de verschillende onderwerpen in de eigen dagelijkse praktijk aan de slag kan.