
Om u vast voor te bereiden op de beurs van de drankenindustrie, Brau van volgende week, kunt u nu voor 9 euro het blad WissensDurst bestellen.
Trends
Ook in Duitsland neemt de vraag naar speciaalbieren toe. Voor de producten een uitdaging met digitalisering en grondstoftekorten als ingrediënten.
Vandaar ook dat de organisatie van de Brau het thema ‘toekomstkracht van de drankenindustrie’ koos. Zij wil daarmee de branche handvatten bieden om de toekomst met vertrouwen tegemoet te treden.
WissensDurst
De BrauBeviale-ThinkTank probeert de trends van de toekomst voor de ondernemers in deze branche te duiden. Liefde voor het ambacht en goede producten, met de tijd meegaan. De branche laat zich op de Brau weer in vier thema’s vangen: ondernemerszin, grondstoffen, technologie en vermarkten. In WissensDurst geeft de beursorganisatie al wat aansprekende voorbeelden. Innovaties en samenwerkingen die nou eenmaal onontbeerlijk zijn om in een zo sterk concurrerende markt te overleven.
De beurs is geopend:
Op 13 tot 15 november 2018
Ook de data voor de volgende edities liggen al vast: 12 tot 14 november 2019 en 10 tot 12 november 2020.