Als medewerker in de shutdown-organisatie van uw bedrijf zijn er steeds heel wat uitdagingen. Zo kent u er zeker ook enkele als het gaat over het beheer van data en systemen. De juiste en/of cleane data beschikbaar hebben is één zaak, maar ook als er veel historische informatie beschikbaar is, wordt er dan ook (consequent) iets mee gedaan? Er worden daarnaast vaak veel tools naast elkaar gebruikt: één voor scope management, één om de planningen en één voor de werkvoorbereidingen op te maken, één voor de QA/QC, enzovoort. Maar is er ook een integratie tussen deze systemen? Verder verloopt het samenwerken met contractoren binnen systemen vaak stroef. Zijn zij geïntegreerd in uw interne systemen?
Er vaak veel tijd gespendeerd aan het trekken van rapporten en om uw systemen op één lijn te krijgen, terwijl u deze tijd zeker zou kunnen gebruiken om andere uitdagingen aan te pakken in de organisatie.
Een tool die een historische database opbouwt met informatie die beschikbaar is in diezelfde tool, is al een stap vooruit. Het wordt nog beter wanneer deze daarnaast met templates werkt die kunnen dienen voor toekomstige Turnarounds & Stops. Cleopatra Enterprise is een oplossing die het toelaat om verschillende processen van het shutdown proces te beheren in één tool: scope management, werkvoorbereiding, QA/QC, begroten, scheduling, tenderen en executie management. De Cleopatra oplossing wisselt daarnaast informatie uit met het ERP systeem en uw planningstool in 1 muisklik. Het zorgt er ook voor dat er maar 1 systeem bestaat waarin u als asset owner met de contractors gezamenlijk in werkt aan de voorbereiding, en die ook gebruikt wordt voor het managen van de executiefase (dashboards, wallpapers, change management, etc.). Deze geïntegreerde aanpak zorgt ervoor dat iedereen steeds dezelfde informatie gebruikt, wat zorgt voor minder misverstanden.
Aan de hand van een demonstratie en een klantencase tonen de sprekers aan hoe dit binnen de Cleopatra oplossing in zijn werk gaat. U krijgt o.a. een antwoord op de volgende vragen:
- Hoe kan u historische informatie gebruiken voor toekomstige Turnarounds en Stops?
- Welke mogelijkheden zijn er om in 1 oplossing de voorbereiding en executie van Turnarounds en Stops te beheren?
- Hoe kan u een geïntegreerde aanpak realiseren met de contractoren, waarbij ze voorzien worden van de voor hen relevantie informatie in het systeem?
- Hoe kan u gebruik maken van mobile devices, waarbij deze het voortgangsbewakingsproces ondersteunen van de executie?
- Hoe kunnen we een proces opzetten middels mobile devices, waarbij veranderingen een bepaald autorisatieproces volgen en vervolgens direct inzichtelijk zijn in ons systeem?
|